S piškotki izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo. Z uporabo naših storitev se strinjate z uporabo piškotkov. V redu Piškotki, ki jih uporabljamo Kaj so piškotki?
Kohezija do 2013 English

Za povečavo in pomanjšavo elementov uporabljajte tipki CTRL+ ali CTRL-.

Javni razpis za sofinanciranje tržnih raziskav na tujih trgih v letih 2016 in 2017

Namen in cilji razpisa

Z razpisom želimo sofinancirati izdelavo tržnih raziskav podjetij, ki so prisotna na tujih trgih, s ciljem prodora obstoječih (skupin) izdelkov oziroma storitev na nov tuj trg in prodora novih izdelkov na obstoječ ali na nov tuj trg. Namen razpisa je, da se s sofinanciranjem tržnih raziskav na tujih trgih izvoznim podjetjem, ki vstopajo na nov tuj trg oziroma povečajo in širijo svoje poslovanje na tujih trgih, olajša odločitve pri vstopu oziroma načinu vstopa na izbrani tuj trg ter znižuje vstopne stroške.

Cilj razpisa je podpreti do 111 podjetij pri izdelavi tržnih raziskav na tujih trgih in jim s tem:

-  znižati tveganje vstopa na izbran nov tuj trg oziroma

-  znižati tveganje vstopa na obstoječi tuj trg z novim izdelkom.
Kaj je predmet razpisa

Tržna raziskava po tem razpisu je strukturiran prikaz pridobljenih podatkov o trgu in konkurenci, pridobljen pretežno iz primarnih virov podatkov s ciljem:

 identifikacije in ocene novih tržnih/izdelčnih priložnosti prijavitelja,

 ocene ustreznosti izdelkov prijavitelja za potrebe tujega trga,

 priprave načrta za prilagoditev izdelkov prijavitelja potrebam tujega trga,

 identifikacije ustreznih prodajnih kanalov prijavitelja na tujem trgu.
Rok za oddajo vlog Tretje odpiranje 2.6.2017 do 13.00 ure.