S piškotki izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo. Z uporabo naših storitev se strinjate z uporabo piškotkov. V redu Piškotki, ki jih uporabljamo Kaj so piškotki?
Kohezija do 2013 English

Za povečavo in pomanjšavo elementov uporabljajte tipki CTRL+ ali CTRL-.

03 OSVEŠČANJE POTROŠNIKOV KOT DRUŽBENO ODGOVOREN PRISTOP K PROMOCIJI ZELENIH PRODUKTOV IN STORITEV

Namen projekta, ki sta ga izvajali Fakulteta za naravoslovje in matematiko Univerze v Mariboru in Osnovna šola Radlje ob Dravi, je bil predvsem pridobivanje novih izkušenj študentov ter praktičnih znanj s sodelovanjem s podjetjem, pa tudi nabiranje izkušenj pri posredovanju znanja (v tem primeru ekološka ozaveščenost) mlajšim generacijam. Študentje so pridobili in razvili specifične in generične kompetence tako za samostojno kot tudi skupinsko in interdisciplinarno delo, nova znanja na področju spletnih in mobilnih aplikacij, zbiranja in analize podatkov ter aplikacije strokovnega znanja za vsakodnevno rabo. Podjetje Cosylab d.d. je s projektom pridobilo rešitve praktičnih problemov in informacijo o kompetencah in znanjih, ki jih v študentih iščejo. Posodobila se je tudi spletna aplikacija mOlDo.

 

Okvirna vrednost projekta: 20.000 evrov

Okvirni EU prispevek: 15.000 evrov

 

Foto: Črt Slavec