S piškotki izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo. Z uporabo naših storitev se strinjate z uporabo piškotkov. V redu Piškotki, ki jih uporabljamo Kaj so piškotki?

Road Trip po Sloveniji

Spoznajte Slovenijo preko zanimivih projektov, sofinanciranih z EU sredstvi!

Dve ekipi mladih raziskovalcev. Dve kohezijski regiji. Ena država. Spoznajte svojo domovino Slovenijo preko zanimivih projektov, sofinanciranih z evropskimi sredstvi!

1. dan: Naši virtualni prijatelji so začeli Road Trip po Sloveniji. Lea premaguje strah pred višino v  Vinariumu v Lendavi, Nace odkriva prednosti P+R sistem trajnostne mobilnosti v Grosuplju, Manca pa se razvaja v  Termah Paradiso v Dobovi. Oglejte si v video posnetku, kaj vse so odkrili.

2. dan: V drugem delu našega potepanja po Sloveniji smo v družbi Maruše, Lie in Andreja obiskali zahodni del. Potepali smo se na Krvavcu in iskali pastirske škrate. Obiskali smo čisto posebna Nebesa ter se naužili lepot Posočja, spustili smo se celo v podmornico in se preizkusili na simulatorju letenja v Parku vojaške zgodovine v Pivki.

3. dan: Lea, Manca in Nace se potepajo po Sloveniji. Lea raziskuje vulkane v Doživljajskem parku Vulkanija, Manca je obiskala posestvo Na Škaluc, Nace pa kolesari po kolesarski poti, ki povezuje Celje z Laškim. Poglejte si v videu, kaj vse zanimivega so doživeli.

4. dan: Nov dan, nova doživetja in nova spoznanja! Maruša je obiskala naš ponos – Planico, Lia se je sprehodila po Štanjelu - biseru kraške arhitekture, z Andrejem pa smo se v poletni pripeki prijetno ohladili na Kaninu.

5. dan: Danes je dan za znanje, šport in zgodovino! Nace odkriva znanost v Centru zabavne znanosti v Celju, Lea se uči skejterskih trikov v Skateparku Maribor, Manca si ogleduje grajsko zapuščino na Gradu Rajhenberg.

6. dan: Petek je tukaj, bliža se vikend in naši virtualni prijatelji nam s svojim odkritji ponujajo super ideje za izlet!
Nace se bo z nami sprehodil po tržnici v Grosupljem, z Manco bomo odkrivali zgodovino mesta Žiri, Lia pa nas bo popeljala v podzemni svet Škocjanskih jam.

7. dan: Lea se je podala raziskovat grad Grad na Goričkem, Manca je gradove obiskala v Digitalni grajski sobani, Nace pa je obiskal Bobrov center v Celju.

8. dan: Andrej si ogleduje umetnost v Narodni galeriji, Maruša spoznava infrastrukturne rešitve za zagotovitev poplavne varnosti v Prevaljah, Lia v Lipici občuduje Lipicance.

9. dan: Lea spoznava superračunalnik Vega, Nace odkriva dinastijo Ipavcev, Lia kolesari po čudoviti panoramski Soški kolesarski poti.

10. dan: Maruša kolesari po Radovljici, Lia raziskuje park Semedela, Andrej pa pohajkuje po Polhovem Gradcu.