S piškotki izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo. Z uporabo naših storitev se strinjate z uporabo piškotkov. V redu Piškotki, ki jih uporabljamo Kaj so piškotki?

EU PROJEKT, MOJ PROJEKT del EU v moji regiji

Na tisoče projektov EU bo odprlo svoja vrata državljanom

EU PROJEKT, MOJ PROJEKT del EU v moji regiji

Po celi EU poteka kampanja »EU v moji regiji«, v okviru katere bo svoja vrata državljanom odprlo več kot 750 projektov v vseh državah članicah. Državljani bodo v 27 državah po vsej EU ves mesec maj odkrivali na stotine projektov, ki jih financira EU. Nekateri bodo presenečeni, ko bodo ugotovili, da je eden od projektov morda v njihovi neposredni bližini! Tudi v Sloveniji se pridružujemo kampanji z več kot 40 dogodki, ki se bodo med 12. in 19. majem odvili po Sloveniji.

Med dnevi odprtih vrat projektov EU bodo upravičenci do sredstev EU v sodelovanju z več kot 250 regionalnimi in nacionalnimi organi pozdravili na tisoče državljanov na projektnih lokacijah ali dogodkih. Interaktivni zemljevid državljanom omogoča, da najdejo sodelujoče projekte v svoji bližini.

Kampanja „EU v moji regiji“ spodbuja tudi neposredno udeležbo državljanov pri komuniciranju o EU in njenih naložbah na lokalni ravni. Organizirata se fotografski in blogerski natečaj ter kviz o evropskih regijah, da lahko državljani izmenjujejo svoje izkušnje in zgodbe v zvezi s projekti, ki jih financira EU, ter osvojijo zanimive nagrade.

Namen fotografskega natečaja (23. april–31. avgust) je pritegniti pozornost h ključnim naložbam Evropske unije v evropske regije. Državljani morajo za sodelovanje na natečaju posneti dve fotografiji projekta, ki ga sofinancira EU: fotografijo projekta (umetniško, ustvarjalno) in bližnji posnetek, na katerem sta prikazana tudi ploščica z oznako ali pano z informacijami o financiranju ter zastava EU. Najboljših 30 fotografij bo sestavljalo fotografsko razstavo, ki bo potovala po vsej Evropi.

Drug del kampanje je blogerski natečaj, ki do 31. avgusta sprejema blogerske zapise o projektih, ki jih sofinancira EU, v katerem koli uradnem jeziku EU. Trije zmagovalci bodo povabljeni, da se udeležijo 3-tedenskega prilagojenega celovitega in poglobljenega programa usposabljanja o komunikacijah EU v Bruslju.

Zadnji del kampanje je „Kviz“, ki je zabaven način za preverjanje znanja državljanov o regijah EU in njihovi kulturi. Zmagovalec bo izbran vsaka dva tedna in bo prejel gurmansko košarico evropskih poslastic.

Deli to novico z ostalimi