S piškotki izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo. Z uporabo naših storitev se strinjate z uporabo piškotkov. V redu Piškotki, ki jih uporabljamo Kaj so piškotki?
Domov  /  Skladi  /  Primeri dobrih praks  /  Evropski socialni sklad  /  Usposabljanje strokovnih delavcev za izvajanje kompetenčnega pristopa k poučevanju s spodbujanjem pridobivanja ključne kompetence učenje učenja na vseh nivojih vzgoje in izobraževanja

Usposabljanje strokovnih delavcev za izvajanje kompetenčnega pristopa k poučevanju s spodbujanjem pridobivanja ključne kompetence učenje učenja na vseh nivojih vzgoje in izobraževanja

Akcije dokumenta

Trajanje projekta: januar  2010 – december 2014

 Vrednost projekta: 1.605.070,00 evrov

 Prispevek Evropskega socialnega sklada: 1.364.309,50 evrov

 Število udeležencev: 4.500 strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju

 Institucije, vključene v projekt:

Filozofska fakulteta Univerze v Mariboru

Šola za ravnatelje

Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije Celje

 

O projektu:

Učenje učenja je v ospredju mnogih šolskih projektov in reform, kompetence učenja učenja so tudi ene temeljnih kompetenc v priporočilih Evropske unije.

Temeljni razlog so spoznanja, da s hitro rastjo znanja, pomenom družbe znanja in nenehnimi spremembami, znanje, ki ga učenci tradicionalno pridobijo v šoli v času, ko naj bi jim koristilo, ni več uporabno. Zato je vse bolj pomembno usposobiti učenca, da ve, kako se bolje učiti in mu dati znanje, ki temelji na globokem učenju. 

Usposabljanje poteka za celotne učiteljske in vzgojiteljske zbore. S tem spodbujamo strokovne razprave o učenju na ravni šole ali vrtca, ustvarjamo pogoje za odpiranje učilnic, izmenjavi pogledov in prakse učenja in poučevanja med kolegi. V sodelovanju s drugimi učitelji prepoznavajo socialne in kulturne elemente učenja ter pomen odnosa med učenci in učitelji. Spoznavajo, da se učimo skozi sodelovanjem v skupnosti, kar prenašajo na svoje poučevanje.

Učenja učenja ne ločujemo kot posebno spretnost ali sposobnost, v delavnicah ni receptov, spodbujeno je skupno iskanje inovativnih oblik, tako v delavnicah, kot v vmesnih aktivnostih. S tem je spodbujena splošna raba učenja učenja, ki tako ne postane nekaj, kar zahteva posebne pristope, izjemna prizadevanja in popolnoma novo znanje. 

Delo temelji na razgibanih in ustvarjalnih delavnicah, kjer so učitelji tako v vlogi učencev, ki spoznavajo svoje učenje, kot profesionalcev, ki iščejo nove in sodobne oblike učenja in poučevanja. 


ucenje

 

Barvni ornament

Informacije o pridobivanju evropskih sredstev na spletni strani

Ali se vam zdi, da je na spletni strani dovolj informacij o pridobivanju evropskih sredstev?

  • informacij je preveč
  • informacij je ravno prav
  • informacije so pomankljive
  • informacij ni dovolj
Služba Vlade RS za razvoj in evropsko kohezijsko politiko, Kotnikova 5, 1000 Ljubljana

RSS      Stik      Struktura strani