Piškotki, ki jih uporabljamo:
Google Analitycs
Z namenom pridobivanja statistike o obiskanosti spletne strani.Specifični
Specifični piškotki, ki so nujno potrebni za delovanje naše spletne strani.Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je kot organ upravljanja izdalo odločbo o dodelitvi sredstev za izgradnjo 1,4 kilometra dolge obvoznice v Šmartnem pri Litiji. Dobrih 8 milijonov evrov vredni projekt, ki ga je pripravila Direkcija RS za ceste, bo v višini 4,2 milijona evrov sofinancirala Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR).
Šmartno je pomembno prometno križišče cest proti Litiji in Zasavju, skozi Jablaniško dolino v Moravče in Mirnsko dolino, prek Bogenšperka v Temeniško dolino in skozi Zavrstnik proti Ljubljani. V širšem prostoru gre za pomembno povezavo doline Save z Dolenjsko, saj se preko Šmartnega glavna cesta Ljubljana – Zidani most navezuje na dolenjsko avtocesto. V Šmartnem se odcepi tudi regionalna cesta Ljubljana – Šmartno pri Litiji, ki predstavlja še eno povezavo proti Ljubljani.
Pomemben dejavnik razvoja za naselje Šmartno pri Litiji in posledično za celo občino je predvidena izgradnja obvoznice, ki bo izboljšala prehodnost in dostopnost na relaciji Litija – Ivančna Gorica (Zasavje – Dolenjska).
Načrtovana obvozna cesta naselja Šmartno pri Litiji v skupni dolžini 1.408 m se od regionalne ceste Litija – Šmartno pri Litiji v Lazih usmeri proti Šmarskemu polju, prečka Reko in nato v centru Šmartnega prečka regionalno cesto Šmartno pri Litiji – Ljubež v Lazih. V nadaljevanju trasa ceste poteka skozi kompleks tovarne usnja (IUV) in dalje na zahodni strani Črnega potoka, nato pa se priključi na obstoječo regionalno cesto Šmartno pri Litiji – Radohova vas.
Poleg izgradnje obvoznice je v okviru projekta, ki se bo zaključil predvidoma do konca leta 2015, predvidena tudi izgradnja krožišča (med projektirano obvozno cesto in naseljem Šmartno ter regionalno cesto Besnica – Radeče), 12 metrov dolgi most čez potok Reko, prepust čez Črni potok, predvideni pa so tudi prehodi za pešce, po celotni dolžini trase obvoznice pa bo potekala dvostranska enosmerna kolesarska steza.
Z uresničitvijo omenjenega projekta se bo povečala prometna varnost, bistveno pa se bodo zmanjšali tudi negativni vplivi na okolje.