Piškotki, ki jih uporabljamo:
Google Analitycs
Z namenom pridobivanja statistike o obiskanosti spletne strani.Specifični
Specifični piškotki, ki so nujno potrebni za delovanje naše spletne strani.S slovesno otvoritvijo je Direkcija Republike Slovenije za ceste prometu izročila posodobljeno obvoznico v Radljah ob Dravi, ki jo je uresničila tudi s pomočjo sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Z izgradnjo 2,7 kilometra dolgega odseka, ki predstavlja drugo fazo obvoznice, bo po ocenah Direkcije RS za ceste (DRSC) skozi mestno središče potekalo približno štirikrat manj prometa kot doslej, ko se je dnevno v povprečju prepeljalo približno 17.000 vozil. Z omenjeno pridobitvijo, skupaj z leta 2003 odprto prvo fazo, je obvoznica izvedena v celoti in bo bistveno izboljšala vsakdanje življenje prebivalcev Radelj ob Dravi, ki so se doslej soočali z velikimi prometnimi obremenitvami, ki jih prinaša promet skozi center naselja. Cesta namreč sodi v kategorijo glavnih cest prvega reda in poteka od mejnega prehoda z Avstrijo (mejni prehod Vič) skozi Dravograd in Radlje naprej proti Mariboru.
Vrednost drugega – 2,7 kilometra dolgega – odseka obvoznice je bila ob pripravi dokumentacije prvotno ocenjena na dobrih 10 milijonov evrov, vendar so se cene del kasneje spremenile, tako da je bila celotna investicija vredna 6,2 milijona evrov. K temu je več kot polovico sredstev oz. 3,9 milijona evrov DRSC pridobila iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
V okviru projekta je bila poleg izgradnje omenjenega odseka izvedena rušitev nogometnega stadiona in izgradnja nadomestnega, prestavitev žičnice posameznih hmeljišč ter cevovoda namakalnega sistema, izgradnja vozišč s petimi križišči, 40 metrov dolgega akvadukta, kot tudi protihrupni ukrepi (preplastitev obvoznice z ustrezno absorpcijsko podlago, ograjo v dolžini 340 m in dodatna pasivna zaščita varovanih prostorov) ter ureditev odvodnjavanja.
Z uresničitvijo omenjenega projekta se je povečala prometna varnost, bistveno pa se bodo zmanjšali tudi negativni vplivi na okolje.
DRSC se je pri gradnji obvoznice - kljub temu, da je bila le-ta dolgo pričakovana – srečeval kar z nekaj težavami. Poleg nasprotovanja sami gradnji obvoznice s strani civilne iniciative, so bile precejšnje težave pri pridobivanju nekaterih potrebnih zemljišč in iskanjem lastnikov le-teh, nemalo težav pa je bilo tudi z izbranim izvajalcem del – SCT Asfalti – ki je še pred zaključkom del pristala v stečaju.